
We zijn op zoek naar een
SECRETARIS
die per direct ons bestuur komt versterken.
Wat doet de secretaris?
- Je maakt deel uit van een vijfkoppig bestuur. Samen met de medebestuursleden bepaal je het algemene beleid en draag je medeverantwoordelijkheid voor de uitvoering daarvan.
- In overleg met de voorzitter bepaal je de agenda van de maandelijkse bestuursvergaderingen en je notuleert deze ook.
- Je draagt zorg voor een goed lopend (virtueel) secretariaat en de digitale infrastructuur (ICT).
Wat breng jij mee?
- Affiniteit met ontwikkelingssamenwerking en gender
- Organisatietalent en het vermogen om hoofd- en bijzaken te kunnen onderscheiden
- Hands-on mentaliteit en de bereidheid om zelfstandig zaken op te pakken en af te ronden
- Goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels
- Bij voorkeur deskundigheid op het gebied van Officemanagement en ICT
- Een flexibele instelling en teamspirit
- Bereidheid om je kennis en ervaring op vrijwillige basis in te zetten voor Melania
- Ongeveer 8 – 10 uur per week beschikbare tijd, grotendeels flexibel in te delen
- Je bent bij voorkeur woonachtig in de Randstad.
Wij bieden jou
- Een uitdagende en verantwoordelijke rol binnen een veelzijdige organisatie
- Een enthousiast team van medebestuurders en andere vrijwilligers
- Een reis- en onkostenvergoeding
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
- De gelegenheid om iets te betekenen voor vrouwen in ontwikkelingslanden
- De kans om je talenten (verder) te ontplooien
Enthousiast geworden?
Stuur dan uiterlijk 15 november 2019 je CV en motivatie naar info@melania.nl.
Voor meer informatie kun je terecht bij de (waarnemend) voorzitter, Marleen Cremers: 06 2957 9531