We zijn op zoek naar een

SECRETARIS

die per direct ons bestuur komt versterken.

Wat doet de secretaris?

  • Je maakt deel uit van een vijfkoppig bestuur. Samen met de medebestuursleden bepaal je het algemene beleid en draag je medeverantwoordelijkheid voor de uitvoering daarvan.
  • In overleg met de voorzitter bepaal je de agenda van de maandelijkse bestuursvergaderingen en je notuleert deze ook.
  • Je draagt zorg voor een goed lopend (virtueel) secretariaat en de digitale infrastructuur (ICT).

Wat breng jij mee?

  • Affiniteit met ontwikkelingssamenwerking en gender
  • Organisatietalent en het vermogen om hoofd- en bijzaken te kunnen onderscheiden
  • Hands-on mentaliteit en de bereidheid om zelfstandig zaken op te pakken en af te ronden
  • Goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels
  • Bij voorkeur deskundigheid op het gebied van Officemanagement en ICT
  • Een flexibele instelling en teamspirit
  • Bereidheid om je kennis en ervaring op vrijwillige basis in te zetten voor Melania
  • Ongeveer 8 – 10 uur per week beschikbare tijd, grotendeels flexibel in te delen
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de Randstad.

Wij bieden jou

  • Een uitdagende en verantwoordelijke rol binnen een veelzijdige organisatie
  • Een enthousiast team van medebestuurders en andere vrijwilligers
  • Een reis- en onkostenvergoeding
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • De gelegenheid om iets te betekenen voor vrouwen in ontwikkelingslanden
  • De kans om je talenten (verder) te ontplooien

Enthousiast geworden?

Stuur dan uiterlijk 15 november 2019 je CV en motivatie naar info@melania.nl.

Voor meer informatie kun je terecht bij de (waarnemend) voorzitter, Marleen Cremers: 06 2957 9531